BRAD BATZ BENOEMDE PRESIDENT & CEO VAN FIKE CORPORATION

Blue Springs, MO, 3 januari 2017 - Fike Corporation heeft Brad Batz met onmiddellijke ingang benoemd tot Chief Executive Officer. Batz fungeert nu als president en CEO. Hij is een derde generatie Fike-familielid die steeds verantwoordelijkere functies bij het bedrijf heeft bekleed.

Brad Batz

Als President en CEO is Batz belast met het leiden van de strategie en richting van het bedrijf wereldwijd. Gericht op toekomstige groei en winstgevendheid, heeft hij een belangrijke rol gespeeld bij het introduceren van nieuwe initiatieven om de productie- en operationele processen van het bedrijf te stroomlijnen. Onlangs heeft Batz een agressief plan ontwikkeld en geïmplementeerd voor de herstructurering van het bedrijf om zijn efficiëntie te verbeteren en over te schakelen naar een marktgerichte organisatie. Dit creëerde een meer energieke, gemotiveerde en synergetische interne cultuur, terwijl de Fike-klanten en markten over de hele wereld beter van dienst waren.

Batz werd in 2014 benoemd tot president en leidde alle bedrijfsfuncties, inclusief productie, kwaliteit, toeleveringsketen, financiën, human resources en informatietechnologie. Voordat hij president werd, was Batz executive vice president van Fike's olie & gas business unit en daarvoor Corporate Operations waar hij verantwoordelijk was voor productieactiviteiten over de hele wereld.

Batz heeft een Bachelor of Science in Business Administration met de nadruk in Management van de University of Florida. Hij is een inwoner van Kansas City en actief in de gemeenschap die goede doelen ondersteunt, zoals March of Dimes en The Children's Place.

Fike Corporation is een wereldwijd erkende leverancier van nauwkeurig ontworpen oplossingen voor brandbeveiliging, explosiebeveiliging, overdrukbeveiliging en drukactivering. Omdat er zoveel op het spel staat ™, heeft ons hooggekwalificeerde personeel sinds 1945 oplossingen ontworpen en gebouwd voor Fortune 500-bedrijven en bedrijven over de hele wereld die gemoedsrust willen na het ervaren van de gevolgen van ernstig financieel verlies of een verwoestende ramp.

English Dutch