Brad Batz benoemd tot president van Fike Corporation

Blue Springs, MO, 2 januari 2014 - Fike Corporation heeft Brad Batz met onmiddellijke ingang tot president benoemd.

"Namens het hele Fike-team zijn we verheugd Brad in deze positie te hebben waar zijn leiderschap en visie onze toekomstige groei zullen helpen sturen", aldus Chuck Kopoulos, CEO van Fike. “Brad is een gewaardeerd lid van ons wereldwijde leiderschapsteam. Zijn inzicht en ervaring maken hem een natuurlijke fit voor deze uitgebreide rol, ”zei Kopoulos.

In deze rol zal Batz alle bedrijfsfuncties leiden, waaronder productie, kwaliteit, toeleveringsketen, financiën, personeelszaken en informatietechnologie.

Voorafgaand aan deze functie leidde Batz de olie- en gasbusiness van Fike, waar hij onder meer verantwoordelijk was voor de ontwikkeling van nieuwe producten, verkoop en klantenservice en ondersteuning. Eerder leidde hij ook de Corporate Operations van Fike, waar hij verantwoordelijk was voor activiteiten op het gebied van productie, toeleveringsketen, kwaliteit en continue verbetering over de hele wereld.

Fike Corporation werd opgericht in 1945 en heeft momenteel wereldwijd meer dan 1.000 werknemers. Het wereldwijde hoofdkantoor is gevestigd in Blue Springs, Mo, VS, en heeft vestigingen in 13 landen. Fike is een wereldleider op het gebied van innovatieve veiligheidsoplossingen die mensen en kritieke activa beschermen tegen gevaren zoals brand, explosie en overdruk door middel van zijn complete lijn van bewezen, betrouwbare producten.