Fike Middle East North Africa Managing Director Geprofileerd in CEO Magazine

Omdat er zoveel op het spel staat.

FIKE, FABRIKANT VAN BRAND-, EXPLOSIE- EN OVERDRUKBESCHERMINGSOPLOSSINGEN, IS EEN FAMILIEBEDRIJF VAN WELKE MANAGING DIRECTEUR MIDDEN-OOSTEN IHAB FARAG HEEFT EEN MISSIE GEÏNSPIREERD DOOR DEZE BELANGRIJKE BEDRIJFSWAARDEN.

Ihab Farag gelooft niet in het evenwicht tussen werk en privé. "Je hoeft geen balans te vinden tussen leven en werk", stelt hij. Maar verwar de algemeen directeur van Fike, een fabrikant van industriële veiligheidsoplossingen, niet voor een workaholic. "Werk moet een plezierig en bevredigend deel van het leven zijn, in plaats van een antoniem voor het leven", verduidelijkt hij.

Ihab beschrijft hoe hij deze mantra in het bedrijf in de praktijk brengt: “We proberen erg flexibel te zijn als het op werktijden aankomt en elke werknemer een reden te geven om te doen wat hij doet, zodat het meer is dan alleen een baan. Dit klinkt misschien als een cliché, maar als we verstrikt raken in de dagelijkse sleur, is het gemakkelijk om te vergeten dat wat we doen heeft geholpen levens te redden van branden en explosies. Ik probeer mezelf en mijn team hieraan te herinneren. "

Zoals vermeld in The CEO Magazine. Bezoek voor meer info theceomagazine.com.
Woord HO YUN KUAN | Afbeeldingen OLIVER JACKSON