FIKE BENOEMT NIEUWE EVP VOOR GLOBAL SALES EN MARKETING

David KempBlue Springs, MO, 5 juli 2016 - Op zoek naar een sleutelpositie om een snelgroeiende wereldmarkt aan te pakken, heeft Fike met onmiddellijke ingang David Kemp gepromoveerd tot Executive Vice President of Global Sales and Marketing. In deze rol zal Kemp de verkoop- en marketingactiviteiten leiden voor alle Fike-productlijnen wereldwijd.

Kemp, die voorheen werkzaam was als Fike's Executive Director of Sales voor Amerika, zal nu een wereldwijd verkoop- en distributienetwerk leiden dat gericht is op het vergroten van het marktaandeel bij huidige klanten en het opbouwen van zaken in achtergestelde bedrijfstakken.

"Er zijn veel mogelijkheden voor groei door gebruik te maken van de marktinformatie die we verzamelen en die toepassen op onze verkoopstrategie", aldus Kemp. “We hebben een geweldige reeks vakkundig vervaardigde veiligheidsoplossingen. De sleutel is om de klant te helpen zien dat we hebben wat ze nodig hebben en ervoor te zorgen dat Fike gemakkelijk zaken kan doen. "

Fike maakt gebruik van een wereldwijd netwerk van professionele distributeurs en vertegenwoordigers om brand- en explosiebeveiliging en drukontlastings- en drukactiveringsoplossingen te bieden aan industrieën zoals chemie / raffinage, datacentra, bulk vaste stoffen, farmaceutische producten, voedselverwerking en olie en gas.

"Afstemming van onze wereldwijde verkoop- en marketingstrategie is belangrijk voor ons succes", aldus Brad Batz, President. “David heeft de kennis en ervaring om alles effectief samen te brengen. We hebben al gezien dat hij het bedrijf positief kan transformeren als hoofd verkoop voor de Amerika's. We zijn ervan overtuigd dat hij ook in deze rol zal uitblinken. "

Voordat Kemp naar Fike kwam, bekleedde hij gedurende 25 jaar verschillende verkoopgerelateerde functies. Meest recent was hij Vice President Sales en Global Marketing bij Emerson.

Afbeelding: David Kemp

Fike Corporation is een wereldwijd erkende leverancier van nauwkeurig ontworpen oplossingen voor explosiebeveiliging en drukactivering, drukontlasting en brandbeveiliging. Sinds 1945 heeft ons zeer bekwame personeel oplossingen ontworpen, gebouwd en getest voor Fortune 500-bedrijven en bedrijven over de hele wereld die gemoedsrust willen hebben bij het ervaren van de gevolgen van ernstig financieel verlies of een verwoestende ramp.