Fike Test Lab ontvangt ASME-hercertificering

Blue Springs, MO, 31 mei 2016 - Het Fike Flow Laboratory heeft met succes de verplichte 5-jarige laboratoriumcertificeringsaudit afgerond zoals vereist door de ASME Boiler and Pressure Vessel Code.

De hernieuwing van de ASME-accreditatie van Fike, die voor het eerst werd bereikt in 2001, stelt het laboratorium in staat om gecertificeerde testgegevens te blijven leveren die alle ASME-vereisten voor capaciteitscertificering voor Fike-drukontlastingsproducten ondersteunen.

Vertegenwoordigers van de National Board of Boiler & Pressure Vessel Inspectors hebben de audit uitgevoerd van 23 mei tot en met 26 mei. Hun rapport aan de ASME zal heruitgifte van laboratoriumaccreditatiecertificaten aanbevelen, evenals voortdurende accreditatie van de drie geautoriseerde waarnemers van Fike: Ryan Garnett, Lisa Snodgrass en Jon Britt.

"Deze hercertificering toont Fike's wens en toewijding aan om de hoogste kwaliteit en normen te handhaven in elk aspect van ons werk." zei Brad Batz, president. "Omdat er zoveel op het spel staat, zijn we toegewijd aan het ontwikkelen, testen en leveren van oplossingen om mensen en faciliteiten veilig te houden."

Fike is de ervaren en vertrouwde expert in breekplaattechnologieën, explosiebeveiliging, drukactivering, brandalarmsystemen en brandblussystemen. Naast de productiefaciliteiten in de Verenigde Staten, België, Wales, Canada en India, heeft Fike verkoop- en servicekantoren in Noord- en Zuid-Amerika, Europa, Azië en het Midden-Oosten.

Omdat er zoveel op het spel staat ™ biedt ons hooggekwalificeerde personeelsbestand van meer dan 1.000 mensen wereldwijd, gecombineerd met een persoonlijke klantenservice, klanten gemoedsrust na het ervaren van de gevolgen van ernstig financieel verlies of een verwoestende ramp.

English Dutch