Fike wint Business Development Award

De Fike Corporation werd onlangs door de Blue Springs Economic Development Corporation (BSEDC) erkend als de Grote Onderneming van het Jaar tijdens hun EMPOWER Business Awards-viering.

Dit was het inaugurele EMPOWER Business Awards-evenement, bedoeld om het belang van zaken en ondernemerschap in Blue Springs te vieren en de unieke zakelijke en burgerzin in de gemeenschap te benadrukken. De prijswinnaars werden geselecteerd op basis van economische factoren zoals groei, ontwikkeling, kapitaalinvesteringen, het creëren en behouden van banen en leiderschap.

"Als bedrijf met een lange geschiedenis in Blue Springs is Fike verheugd erkenning te krijgen voor zijn bijdragen aan de economische en maatschappelijke ontwikkeling van de stad", aldus Chuck Kopoulos, Chief Executive Officer van Fike.

Andere genomineerden in de categorie grote bedrijven waren ATK Small Calibre Systems, Courtyard by Marriott, Summit Custom Homes en Xceligent.