Iske, Lehman, Winston benoemd in het Fike Executive Team

Blue Springs, MO, 8 augustus 2018 - Fike Corporation heeft Justin Iske, Michael Lehman en Richard Winston benoemd tot lid van het Executive Team.

Justin Iske, vicevoorzitter financiën en penningmeester - Justin is verantwoordelijk voor wereldwijde financiën bij Fike Corporation. Hij fungeert als penningmeester en leidt de boekhouding, fiscale compliance en planning, treasury, pensioenplannen en financiële planning en analyse van het bedrijf, en ondersteunt de bedrijfsontwikkeling voor Fike en zijn dochterondernemingen. Hij begon zijn carrière bij Fike als Director of Corporate Accounting en Corporate Controller. Justin is afgestudeerd aan de Truman State University met een Bachelor of Science-graad in accounting en heeft een master in Accounting and Information Systems behaald aan de Arizona State University. Justin is een Certified Public Accountant (CPA), een Certified Global Management Accountant (CGMA), een lid van het American Institute of Certified Public Accountants (AICPA) en de Missouri Society of Certified Public Accountants (MOCPA) en woonde de Emerging Chief Financial Officer ( CFO) programma aan de Stanford University.

Michael Lehman, Executive Vice President en Chief Information Officer - Michael is verantwoordelijk voor het beheer van de wereldwijde infrastructuur, het leiden van bedrijfsapplicaties en architectuurteams, en het afstemmen van infrastructuur, applicatiestrategieën en operaties op de bedrijfsdoelstellingen van Fike. Michael bekleedde voorheen de functies van Vice President Infrastructure and Enterprise Application bij Baker Hughes (een GE-bedrijf), Chief Information Officer voor Honeywell (Honeywell Technology Solutions, Inc.) en Vice President bij UnitedHealthcare (Catamaran Corporation). Hij heeft ook leiding gegeven aan andere complexe IT-organisaties voor Hughes Electronic, DIRECTV en Thermo Fisher Scientific (Life Technologies). Michael heeft een Master of Business Administration van Avila University en een Bachelor of Science, Engineering van Pennsylvania State University.

Richard Winston, Executive Vice President, General Counsel en secretaris - Richard is verantwoordelijk voor wereldwijde juridische, compliance- en bedrijfsrisico's bij Fike Corporation. Hij beheert interne en externe adviseurs, rechtszaken, internationale handel, fusies en overnames, arbeidskwesties en intellectueel eigendom, waaronder handelsmerken, patenten en licenties voor Fike en zijn dochterondernemingen. Richard bekleedde voorheen functies als Senior Counsel, Corporate en Commercial voor de Koch Companies en als Associate General Counsel voor GE Equipment Services. Richard heeft meer dan 20 jaar ervaring als general counsel en corporate executive en vertegenwoordigt een verscheidenheid aan bedrijfstakken, waaronder internationale informatietechnologie, e-commerce, transport, financiering van activa en apparatuur en meer. Richard behaalde een Juris Doctor aan de Vanderbilt University School of Law. Hij heeft ook een Bachelor of Arts in communicatie en politieke wetenschappen van de Universiteit van Michigan.

Fike Corporation, opgericht in 1945, met het hoofdkantoor in Kansas City, is de ervaren en vertrouwde expert op het gebied van explosiebeveiliging, drukontlasting, drukactivering en brandalarm- en onderdrukkingsoplossingen. Naast de productiefaciliteiten in de Verenigde Staten, België, Canada en het VK, heeft Fike verkoop- en servicekantoren in Noord- en Zuid-Amerika, Europa, Azië en het Midden-Oosten.